Blog Archive

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011
Εχει γίνει μόνιμη στήλη στις ισπανικές εφημερίδες και κάθε μέρα είναι θέμα το αν θα πάρει μεταγραφή στην Ρεάλ ή την Μπαρτσελόνα. Ο Νεϊμάρ ανανέωσε με την Σάντος μέχρι το 2014.


Ο 19χρονος επιθετικός έβαλε υπογραφή σε νέο συμβόλαιο, το οποίο θα τον κρατήσει στην Σάντος μέχρι το 2014 όπως έκανε γνωστό ο πρόεδρος του κλαμπ, Λουίς Αλβαρο Ολιβέιρα Ριμπέιρο: «Ο Νεϊμάρ θα συνεχίσει μαζί μας μέχρι το 2014». Από την πλευρά του ο παίκτης δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν μία απόφαση την οποία πήρα μαζί με την οικογένειά μου. Χαίρομαι που θα είμαι εδώ μέχρι το 2014. Στη ζωή πρέπει να κάνουμε επιλογές και η δική μου απόφαση ήταν η Σάντος.  Το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Νεϊμάρ προβλέπει αυξημένες αποδοχές και ο ίδιος παρά το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μπαρτσελόνα επέλεξε να μείνει στη Σάντος μέσω της οποίας θα διεκδικήσει την παρουσιά του στο μουντιάλ του 2014. «Ευχαριστώ τους συλλόγους που έδειξαν ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο που παίζω. Είμαι ευτυχισμένος και  περήφανος για τη δουλειά μου, όμως έπρεπε να κάνω τις επιλογές μου».

0 σχόλια: